torsdag 9 april 2009

Räkan & Jag!

Här har ni oss, räkan och mig! Ett team som inget annat, eller hur räkan! Idag har jag kivat med henne, det är så tacksamt och kul! Dom grillade och drack öl utan mig! Visst är det taskigt av dom? Medans jag jobbade, hmmm tänk så orättvist det kan vara=). Har haft en behaglig dag, inget att klaga över om man bortser att handbromsen på min cykel pajade på vägen hem. Men än ger jag inte upp den! Varit och handlat med mamma innan jobb, ska ju äta påskmiddag där sen ha lite fest här hemma. På jobb gjorde jag påskbakelser vi mumsade på till kaffet, imorgon ska jag baka tårtor. Dom blir garanterat INTE lika fina som svägerskans, hon är ju proffs! Idag är jag så där jäkla trött så det svider i ögonen, men jag är ju på väg mot sängen fick ju "lite" sovmorgon imorgon, behöver inte sätta klockan förrän på 7, så det är ju skönt!
Till alla häxor, hoppas flygturen gick bra och ni var säkert snyggare än den här!




1 kommentar:

  1. Hahaha va snygga vi e. Ja det e ett team utan dess like. Hoppas vi kan köra en runda till ngn gång. Vi e ju inte lite sjuka i skallen när vi kör våra runder.
    Kram vännen, du e skön....o det grillade var gott - ölen oxo hihi

    SvaraRadera