onsdag 8 april 2009

Ett himla cyklande!



Så här fin var min cykel när den var ny, men det är måååånga år sen. Nu är den skavd, skranglig och på körd flera gånger. Men jag älskar min cykel och det bär mig emot att jag egentligen behöver ny, för det knackar och knäcker i den. Idag har det cyklats i massor, först till doktorn sen hem och vidare till frissan därifrån till mobilia och sen till nätverksträffen och ikväll cykla jag till P (som bor vid min doktor), hon bjöd på middag. Så motion har jag ialla fall fått! Annars har det varit en bra dag inte så mycket terror varken i telefon eller via mail. Min kompis Räkan har ju blivit värsta statiststjärnan, nu är hon tydligen med i massor, men det är kul för henne, så Grattis!

Jag fick tips av en jag pratar med via datorn om en bok- The secret. Det handlar lite om att tänker man på en sak och samtidigt ser det hända så slår det in i verkliga livet. Vet inte om jag tror på det men det kan vara kul att läsa, passade samtidigt på att beställa Jesus christ superstar musiken på CD med bla Ola Salo. Bara älskar hans röst!
Nu ska jag lyssna lite på the Ark sen är det dags för sängen, måste ju påskhandla lite imorgon innan jobb.
Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar