måndag 13 april 2009

Så jobbar man xtra inatt!

Som säkert har förstått har jag ju världens sötaste katt och idag har jag gjort det jag har tänkt göra en längre tid. En canvas tavla med foto på Oscar, det blev ett sorts collage. Jag lägger ut bilden när jag fått hem tavlan.
Det har varit en seg dag, man är ju inte 20 längre, så det tar på krafterna att dricka alkohol och vara ute hela natten men vad gör det, jag hade ju kul! och det är väl så livet ska vara?
jag vill inte sitta en dag och ångra mitt liv, ångra det jag inte gjorde inte för jag ska ångra nått jag gjorde heller. För det var säkert rätt då, sen kanske jag hade gjort det annorlunda idag, men vad vet jag? Trottsade min trötthet och kom ut en sväng vid 16-tiden i sällskap med M, vi köpte oss en glass och satt och njöt i solen, sen var det hem och i säng för mig, jag är ju på jobb nu(timbank) så för att ens orka så var jag tvungen att ligga en stund innan det var dax. Här var det som vanligt, alla hemma och inne i sina lgh eftersom det är mycket gråt, gnäll och elaka kommentarer från en mina skyddslingar.
Imorgon eller idag är jag ledig och hoppas det blir sol så man kan vara ute, kan ju ändå inte sova hela dagen måste ju i säng i lagom tid för på Tisdag jobbar jag igen.
Hoppas ni alla har haft en lika trevlig påsk som jag, bara synd att man inte hinner träffa alla man vill men det kommer ju fler dagar till det.

1 kommentar:

  1. du får fixa ett lexikon så man vat vem alla förkortningarna står för, tänk på min ålder. hänger inte med..annars kramisar cilla

    SvaraRadera