fredag 24 april 2009

Fredag!

Vilken skön dag det har varit, jättevarmt i solen men desto svalare på kvällen i skuggan. Men man kan inte få allt! Har väl mest gjort ingenting idag, suttit på balkongen och njutit i solen, läst lite eller spelat nintendo. Är man ledig så är man=).
Har varit och ätit med M ikväll innan han körde till Fbg. Åt på Malmögrillen och det är inte som förr, inte lika gott längre.Synd! När vi kom dit satt det 3 tjejer jag minns från förr, på den tiden man var ute och roade sig flera dagar i veckan. Dom kände nog igen mig med för dom kollade som bara den=). Det värsta var väl att dom såg ut precis som då, dom hade bara blivit äldre. Samma klädstil, samma snack, ja det var som då för fleeeeeera år sedan.
Väl hemma igen blev det lite TV tittande liggandes i soffan sen hamnade jag här och har suttit och fixat med foto, tänk om jag skulle lägga in lite nya istället för att köra med dom gamla om och om igen. Trodde M skulle ringa när han kommit fram till Fbg, men näää.
Det blev ju inget TV tittande i sängen igår, hann nog bara lägga mig så sov jag och det blir nog så ikväll med, trött som bara den. Nu ska jag se om jag hittar Oscar så ska vi lägga oss, men han överger mig när han känner sig färdigkliad, då vill han busa med sina tunnlar, vore ju synd om han gjorde det på dagarna. Alltså en skön fredag i ledighet och hoppas det blir en lika skön lördag, nattinatti mina nya och gamla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar