tisdag 28 april 2009

Ute i sista minuten!

Dagen började lite grå, men lagom tills det var dax att cykla till jobb sken solen fårn sin bästa sida! Varmt och skönt och alla log och såg allmänt nöjda och glada ut. Det är liksom lite lättare att ta sig till jobb när det är fint väder. Har varit själv ikväll, min arbestkamrat kompade. Men mina "skyddslingar" har varit på strålande humör så det var inga problem. Det har pysslats, skrattats, sjungits och spelat spel. Alla var nöjda! Så idag var en bra dag på jobbet!

Hittade bilden när jag satt och leta andra bilder och tyckte den var söt. Det är vänskap det! Man ska hjälpa sina vänner när man kan, en dag kan man själv behöva hjälpen!



Pratade med U idag och då påminde hon mig om filmen jag håller med till hennes jobb, den ska vara klar på Onsdag då dom har anhörigträff, ojoj jag som inte får rätt på ljudet. Hmmm, men jag gjorde om den i ett annat program så nu ska jag nog hinna=), typiskt mig att sitta med det i sista minuten men sen kanske jag jobbar bäst under tidspress. Men du ska se U, på Onsdag har du den. Och ni kan sitta där och le tillsammans=).
Jag tror min katt håller på att bli tokig eller så har han varit det hela tiden men dolt det väl, varför springer man fram och tillbaka som en galning om man inte behöver det? Nu ligger han fönstret och leker med persiennsnöret, hmmm har jag gjort honom tokig? Det kanske är sant , man blir som man umgås.
Ja, nu ska jag i alla fall i säng, vill han fortsätta får han göra det i mörker!
Nattinatti alla där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar