onsdag 29 april 2009

11 dagar kvar...

Sen är man lite ledig, lääääängtar! Men jag ska väl inte klaga, jag har ju ett jobb att gå till och i dessa tider ska man vara glad för det. Det är ju mycket jobb nu, först mina sista dagar på dagen, sen timbank och sen går jag ju över på natten igen=). Och då kan jag ju sova hela dagarna med gott samvete.


Har ju hittat detta fantastisk roliga fotoprogram, tyckte denna bilden blev kul. Har ju fixat många foto nu, men har ju inte så många bra på mig själv, det är ju mest jag som fotar alla andra.
Kanske tur det, hahahahaha=)


Sen måste jag ju säga ett jätte stort till min svägerska, det var ju hennes dag idag och jag glömde henne.
Förlåt!!
Hoppas du hade en toppendag med god mat, några fina presenter och ett trevligt sällskap!
Grattiskramar i massor!

1 kommentar:

  1. tack jag hade en bra kväll med gubbe och ungar. kramisar

    SvaraRadera