onsdag 29 april 2009

Succé

Så här glad kände jag mig när jag pratat med U ikväll efter dom hade sett fotofilmen jag gjorde till hennes jobb. Alla hade tyckt den var rolig och bra och det är ju kul att höra.
Innan jobb idag var jag hos massören och knådades, vilket var skönt i alla fall efteråt. Sen har det jobbats ikväll, men det går så mycket lättare när det är fint väder.
Så var det valborg imorgon, var har dessa månader tagit vägen? Det är ju inte längesedan vi firade nyår, hmmm. Ja, tiden går ju fort när man har kul sägs det. Undrar om det kommer bli några brasor, det är ju eldningsförbud, Redan liksom, det är ju bara april/maj, sommaren har ju inte börjat än om man ska följa kalendern.
Själv ska jag grilla med lite kompisars goda sällskap, det ska bli gott och trevligt(oj, vilket vuxet ord) hoppas jag. Det blir ju vad man gör det till. M mötte mig efter jobb så vi fick handlat lite att grilla. Väl hemma hamna jag framför datan, satt och fixade med lite foto på C:s barn som jag har mailat henne som en lite glad överraskning. Kan man ju bara hoppas att hon inte läser det här först, hahahaha.
Nu ska jag dyka ner i sängen så jag orkar grilla efter jobb imorgon och inte däckar kl. 20.
Ha en skön valborg och akta er för elden!



1 kommentar:

  1. Tack för bilderna, jättefina.

    Nä jag läste inte din blogg innan jag kollade mina mail så överraskningen blev inte förstörd.
    Ha det gott, vi ses till valborg.
    Camilla

    SvaraRadera