måndag 13 april 2009

Talang!




Tänk om man hade varit så lyckligt lottad att man hade en talang, jag kan inte sjunga eller spela nåt instrument, jag kan inget handarbete och jag är inte så pysslig längre. För höll jag på mycket med mina foto, innan digitalkameran kom och man har alla foto i datan. Eller egentligen har jag jag 2 talanger men inga att skryta med, den ena är att fota katten den andra att driva min omgivning till vansinne=)! Var inne på min svägerskas blog där hon hade en länk till you tube och Susan Boyle, hon som var med i Britains Got Talent 2009. Snacka om att slå alla med häpnad!! Coolt, sånt gillar jag.

Jag jobbade ju inatt så man har ju varit lagom seg idag, så fort man kom ifrån att jobba natt. Har ju snart jobbat dag i 3 månader och börjar längta efter mina nätter och sovmorgnar=). Men väl uppe fick jag fixat lite här hemma för att sen följa med M till hans jobb och byta till sommar däck. Fyyyy fan, vilken tråkig arbetsmiljö. Rena öststat fabriken! Jag klandrar honom inte längre om han känner sig deppad när han kommer från jobb, för där fanns inget som man blev glad av, bara en massa maskiner, rullar med plåt och inga fönster. Stackars er som jobbar där! Jag ska inte klaga på min arbetsmiljö mer, eller i alla fall inte lika ofta! Sen åkte vi och träffade U & A på coop, handlade lite sen skulle vi hitta en mack där luftpumpen funkade men det var ett projekt utan dess like så det får han själv leta efter imorgon. Väl hemma käkade vi och kollade på BECK och nu sitter jag här. Har chattat lite med räkan, det känns som det är så vi pratar bara, men bättre det än ingen kommunikation. So long mina vänner nu ska det spelas lite!

1 kommentar:

  1. han kan söka jobb hos oss, vi är ju grannar. kramisar cilla

    SvaraRadera