onsdag 22 april 2009

Bio med jobb!



Jag tror jag har ett av världens bästa jobb! Idag har jag jobbat 12- 21 men det känns som jag knappt har varit där, när jag kom in fixade jag lite med pengar sen hade vi personalmöte, sen flöt tiden iväg och snart var det dags för mig och två boende att möta C på Entré, det var biodags men först skulle det ätas på Burger King=), sagt och gjort mätta som bara den köptes det popcorn och läsk för att gå in på bion, vi såg Gran Torino med Clintan, favvis skådespelaren hos våra 2 boende. Men jag får säga att jag tyckte det var en mycket bra film, visste ju inget om den när den startade jag har noll kollsånt men som sagt den var bra och tårarna kom fram i slutet. När vi kommer ut från bion säger dom, vi kan väl göra detta fler ggr så ja det kommer vi göra. Jag gillar när min "skyddslingar" vet vad dom vill och jag ser det som ett tecken i rätt riktning när man har önskemål att göra sånt som vi "normala" gör. Kvällen avslutades bra M hade hämtat min tavla med Oscar, den blev jättefin och vill ni se den får ni hälsa på=). Nu ska jag i säng imorgon ska jag till doktorn och spola örat innan jobb, så ikväll är det sista omgången med revaxör vilket ska bli skönt för man hör ju inget på det örat när man har det och fetvadd i.
Så på återseende mina läsare!
Och räkan jag uppskattar INTE om hon ringer!!!

1 kommentar:

  1. Pyris / Räkan :)23 april 2009 kl. 00:11

    Då hoppas vi att hon inte gör det...

    SvaraRadera