tisdag 7 april 2009

Och ni säger att min katt är tjock!!

Näää, detta är inte min söta Oskiposki. Utan en bild jag hittade när jag letade efter fanta free gubben den som är lika söt som du C, eller du är ju sötast=)! har förståt att mina eskapader har varit efterfrågade, men det har inte hänt så mycket. Inga större utsvävningar men i förrgår när jag cyklade till jobb så såg jag en mosad duva, uuuuusch! Stackars bil, skoja bara stackars duva eller som jag ser det flygande råttor. Var hos mamma efter jobb, skulle hjälpa henne med nya datorn, men med världens bästa antivirus program så blockade den dom flesta program och uppdateringar, hmmmm är det verkligen rätt?
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på LOST sen blir det en spelrunda om inte Oscar har drivit mig till vansinne med sin prasseltunnel! So long, my friends!!!

2 kommentarer: